Laser terapija (laserom), fizikalna terapija Beograd

Petak 07:00 - 22:00
    Subota 08:00 - 18:00
Pitaj doktora

Your message was sent successfully!

Something went wrong, try refreshing and submitting the form again.

Laser terapija

Laser, Fizikalna terapija Beograd
O terapiji

Namenjena za anti-upalne, regenerativne bio-stimulirajuće i analgetske tretmane, a sama reč laser znači pojačanje svetlosti pomoću stimulirane emisije zračenja (Light Amplification by Stimulated Emission of Radiation). U fizikalnoj medicini koristi se terapijski laser. On ima biostimulativno dejstvo, tj. podstiče regeneraciju tkiva (vezivnog, koštanog i tetivnog tkiva), pomaže zarastanje rana (opekotine, dekubitusi, herpes zoster, herpes simplex) i smanjuje bol posebno kod neuralgija, pomaže kod cervikalnog i lumbalnog sindroma, povreda zglobova, ligamenata i mišića, periartritisa ramena i kuka ,snažno antiimflamatorno dejstvo (protiv upale i bola), izrazito biostimulativno dejstvo(regenerise tkiva. Značajno skraćuje vreme lečenja, atermička je procedura ne zagreva tkiva.

INDIKACIJE: cervikalni i lumbalni sindrom, povrede zglobova, ligamenata, tetiva i mišića, prelomi kostiju, bolni sindromi, sporske povrede, vanzgobni reumatizam, degenerativna reumatska oboljenja kičmenog stuba (spondiloza), zapaljenski reumatizam (reumatoidni artrit, giht), sindrom bolnog ramena, tendinitisi, burzitisi, fibro mijalgija neuralgije.

KONTRAINDIKACIJE trudnoća, zone epfizionalnog razvoja kod dece, maligna oboljenja, predeo očiju i štitne žlezde, krvarenja, pejsmeker.

• Primena laser terapije - Namenjena je za anti-upalne, regenerativne bio-stimulirajuće i analgetske tretmane.
  • Regeneracija tkiva - Podstiče regeneraciju vezivnog, koštanog i tetivnog tkiva.
  • Kraći period lečenja - Značajno skraćuje vreme lečenja.