Shockwave terapija, fizikalna terapija Beograd

Petak 07:00 - 22:00
    Subota 08:00 - 18:00
Pitaj doktora

Your message was sent successfully!

Something went wrong, try refreshing and submitting the form again.

Shockwave terapija

Ultrazvuk, Fizikalna terapija Beograd
O terapiji

Shockwave terapija se koristi u raznim oblastima: ortopedija, fizioterapija, sportska medicina, urologija. Glavne prednosti su brzo ublažavanje bola i povratak mobilnosti. S obzirom da se radi o nehirurškoj terapiji koja ne zahteva proizvode za ublažavanje bola, idealna je terapija za brzi oporavak i lečenje različitih indikacija koje izazivaju akutne i hronične bolove.

Indikacije:

Terapija bola -u kukovima sa niskom energijom kao lečenje sindroma trofintentera boli. Hrskavica se tokom godina troši i oštećuje i tokom upotrebe. Mišići i tetive kuka postaju preterani. Kost kuka može se slomiti padom ili drugim oštećenjem. Sva ova stanja mogu prouzrokovati bol i oštećenja na području kuka. Terapija udarnim talasom poboljšava proces zarastanja, sprečava upalu, smanjuje bol i osetljivost, može sprečiti operaciju kuka.

Skočno koleno- Shockwave terapija za osteoartritis kolena. Skočno koleno je upala ili povreda paralelne tetive usled prekomernog prisiljavanja koje osećamo kao bol, osetljivost i smanjena funkcionalnost. Najčešće se javlja u slučaju velikih ekstenzora kolena sa čestim skokovima ili dugim trkama. Skakanje kolena najčešće nastaje povredom kolena češće od povrede meniskusa ili frontalnim ukrštenim ligamentima. Shockvave terapija nudi jednostavno i trenutno rešenje. Pacijent oseća olakšanje nakon prvog lečenja, a za nekoliko tretmana nestaju bol i uzroci.

Bolno rame- Shockwave terapija kod skapulohumeralnog periartritisa sa izračunom tendinitisa ramena. Bol u ramenu je razlog dolaska naših pacijenata na fizikalnu terapiju. Rizik od bolova u ramenu može biti iz različitih razloga, stoga je dobra dijagnoza veoma važna kako bi se uklopila u efikasno izlečenje. PAHS-bolno rame je najčešća dijagnoza i upala vanumbilarnog tkiva ramena. Kako je rame ramena najsloženiji zglob u našem organizmu, potrebno je tačno utvrditi na koje tetive, zglobove, tetive, berzu utiču upalni procesi. Najčešće se radi o promeni m tetive. supraspinatus. Većina je skup pridruženih simptoma. Sve ove indikacije uzrokuju tup ili jak bol i ograničavaju svakodnevni život pacijenata. Kada se leči kalcifikovani tendinitis terapijom šok-talasom, kalcifikacija potpuno nestaje u više od 85% slučajeva. Značajno smanjenje bola i poboljšana funkcija ramena vidljivo je nakon 4 nedelje. Mnogi se slučajevi rešavaju hirurški ili injekcijom, a to se može zameniti šok-terapijom.

Kalcifikacija- Shockwave terapija pri skapulohumeralnom periartritisu s računanjem tendinitisa ramena. Izračunavanje tendinitisa je hronični poremećaj boli koji karakteriše kalcifikacije u tetivama rotacione mreže. Ovo stanje je uzrokovano bolom i ograničenom pokretljivošću. Shockvave je jedan od najefikasnijih načina lečenja kalcifikacije. Akustički talasi izazivaju prekid kalcificiranih čestica i omogućavaju njihovu resorpciju i eliminaciju iz organizma. Terapija udarnim talasom značajno smanjuje trajanje terapije i nudi brzi oporavak u hroničnim fazama.

Medijalni tibijal- stresni sindrom šok-talasa niskoenergetska terapija za lečenje medijalnog medijalnog tibijalnog stresa sidrom obično se dešava zbog aktivnosti koja preopterećuje prednje noge potkoljenice. Ove aktivnosti uključuju brzo hodanje i trčanje (posebno uzbrdo i spust, bilo tvrde i neravne površine) ili sportske aktivnosti (sportovi koji uključuju udarce). Pacijent obično ne može da se bavi takvim aktivnostima tokom dužeg vremenskog perioda. Ako se leči šok-terapijom, ovaj period mirovanja je znatno kraći, a period oporavka je barem upola kraći. Terapija hronične tendinopatije protiv talasa Ahilova tendinitis tetive Akumulirana mikrotrauma usled učestalog preopterećenja može da izazove hroničnu tendinopatiju (tendinitis ili tendinozu). Tendinopatije različitih delova tela često se dijagnosticiraju kako kod aktivnih osoba, tako i kod opšte populacije. Upala trbuha i oštećenja na opštem nivou uspešno se leče šok-terapijom. Terapije se obično izvode 3-5 puta u intervalima od 5 do 10 dana.

Upala ahilove pete- Shockwave terapija za lečenje hroničnog bola u leđima kod nežnosti profesionalnih sportista Bolovi na mišićnim zglobovima obično se javljaju zbog dugotrajne aktivnosti ili ponavljanja aktivnosti u kojima je određena tetiva opterećena. Shockvave terapija podstiče bolji protok krvi kroz stvaranje novih krvnih sudova, a samim tim i brže zaceljivanje bez potrebe za ublažavanjem bolova koji izazivaju zavisnost.

Trn u peti- Terapija udarnim talasom je sigurna i efikasna u lečenju hroničnog plantarnog fašitisa. Calcar calcanei je konveksna kost koja nastaje hroničnim mehaničkim preopterećenjem. Pacijenti se žale da imaju nokat, bol se javlja ujutro ili nakon dužeg sedenja kada se ustajete na noge. Akumulacija kalcijuma ispod pete kosti (petna trnja) usko je povezana sa ožiljcima ili upalom plantarne fascije (plantarni fasciitis). Bilo koja od ovih indikacija ili njihova kombinacija ograničavaju dnevne aktivnosti pacijenata. Terapija udarnim talasom u isto vreme leči oba problema. Akustični talasi omogućavaju brzi oporavak, povratak u dnevni ritam i dugotrajne rezultate u 88% slučajeva.

Teniski lakat- Shockwave terapija (ESVT) u lečenju lateralnog epikondilitisa kod ljudi starih 40 do 50 godina. Napetost lakta je čest poremećaj koji nastaje zbog oštećenja tetiva mišića koji drže zglobu i nožne prste i pogađa do 10% opšte populacije. Pripada grupi bolesti zbog prekomernog istezanja. Može se pojaviti na spoljnoj ili unutrašnjoj strani lakta (golf lakat). U donjem delu gornje kosti nalaze se mrlje kosti (epicondiles) sa spoljne i unutrašnje strane lakta, koje pomeraju tetive mišića podlaktice prstiju i zgloba koji se savijaju, kao i tetive i mišići nožnim prstima i ručni zglobovi. Simptomi su smanjili funkciju ruke, osetljivost i bol iznad osnove kosti, a bol se pojačava upotrebom ruku. Konzervativni način lečenja epikondilitisa nažalost je dugotrajan (odmor), uključuje lekove (sredstva za ublažavanje bolova, injekcije steroida) i često se mora ponoviti. Shockvave terapija nudi skoro trenutno ublažavanje bola i izlečenje efikasnošću iznad 70% sa do 5 tretmana.

• Upotreba terapije - Koristi se u raznim oblastima: ortopedija, fizioterapija, sportska medicina, urologija.
  • Delovanje terapije- Terapija deluje od nivoa ćelija preko organa pa sve do organizma.
  • Najvažniji efekti ultrazvuka- Najvažniji efekti su antiimflamatorno, analgetičko, smanjuju grč mišića ...
1.Da li će mi Shockwave terapija pomoći?

Mnogi pacijenti koji pate od hroničnog bola isprobali su nekoliko neuspešnih vrsta lečenja. Oko 80% ovih pacijenata širom sveta navodi da je terapija udarnim talasom rešila njihov problem.omoći?

Moguće je da ćete tokom lečenja imati blagi osećaj nelagodnosti, u zavisnosti od nivoa upale i bola u zahvaćenom delu. Međutim, pošto tretman traje svega oko pet minuta, većina pacijenata može tolerisati ovu neprijatnost. Pored toga, intenzitet tretmana može se prilagoditi tokom seanse.

Broj tretmana varira u zavisnosti od indikacije i reakcije tkiva. Efekat tretmana je kumulativan, tako da je obično potrebno više od jednog (3-5) tretmana. Veoma često ćete osetiti olakšanje već nakon prvog tretmana.

Većina indikacija zahteva 3-5 tretmana koji se sprovode odvojeno 3-10 dana, u zavisnosti od tolerancije pacijenta i njihovog odgovora na tkivo.