Specijalisticki pregled fizijatra i ortopeda, fizikalna terapija Vračar, Beograd

Specijalistički pregled fizijatra i ortopeda

Specijalisticki pregled fizijatra i ortopeda, Fizikalna terapija Beograd

Na osnovu dijagnoze, kliničke slike svakog pojedinca pravi se individualan program rada u cilju najboljeg ishoda za pacijenta. U okviru nasih usluga fizikalne terapije izdvajamo stanja posle preloma, lečenje bola u leđima (diskus hernija), diskopatija, artroza, rad sa decom i medicinska masaža.

Pregled fizijatra obuhvata opšti pregled i specijalni deo pregleda. U opstem delu pregleda doktor ce se maksimalo posvetiti razgovoru sa pacijentom i uzeti anamnezu: lične podatke, primarne tegobe pacijenta, eventualne ranije bolesti i hirurske intervencije, podatke o pocetku i razvoju sadasnje bolesti, kao i porodicnu anamnezu.

U specijalnom (klinickom) delu pregleda lekar vrsi procenu funkcionalnog stanja pacijenta tako sto ispituje stav i drzanje tela, hod, aktivnu i pasivnu pokretljivost kicme i svih zglobova, refleksnu aktivnost, senzibilitet, tonus, trofiku i snagu misica, stanje periferne cirkulacije, test aktivnosti dnevnog Zivota (ADŽ test) kada je to potrebno.

Uz klinicki pregled, ukoliko se utvrdi da je potrebno, sprovode se dodatna diiaonosticka ispitivanja kao sto su: laboratorijska ispitivanja (pregled krvi i urina, rentgenska snimanja, CT skener, magnetna rezonanca, EMNG (elektromioneurografija ruku i nogu ), ULTRAZVUK mekih tkiva i zglobova, DOPPLER krvnih sudova vrata, gornjih i donjih ekstremiteta, DEXA simanje za procenu koštane gustine.

Kada vam je potreban pregled fizijatra?

• Bolovi i napetost u vratu, bolovi i trnjenje u rukama;
  • Bolovi u donjem delu leđa, bolovi i trnjenje u jednoj ili obe noge, lumboishialgija (ishijas);
  • Bolovi u grudnoj kicmi, bolovi između lopatica, interkostalne neuralgije
  • Bolovi u perifernim zglobovima (kolenima, kukovima, sitnim zglobovima saka), artroze ili degenerative bolesti zglobova (gonartroza,koksartroza..);
  • Bolno rame, tzv. "Smrznuto rame"
  • Bolovi u predelu lakta, tzv. teniski lakat ili golfski lakat;
  • Bolovi u stopalu, bolovi u peti, upala tabanske fascije, petni trn;
  • Degenerative bolesti kicmenog stuba (spondiloza, diskus hernije);
  • Vanzglobni reumatizam ( upala mekih tkiva oko zglobova, upala tetiva(tendinitisa),upale pripoja misica(entezitisi);
  • Fibromialgija;
  • Povrede misica ( kontuzije-nagnjecenja, distenzije-istegnuca, rupture tj. pucanje misica);
  • Istegnuca ligamenata, ruptura fascia i ligamenata;
  • Povrede i uganuca globova (distorzije, subluksacije, luksacije );
  • Povrede meniskusa i ligamenata
kolena;
  • Stanja nakon preloma kostiju…
Saradnici

Dr Radoje Čobeljić - specijalista fizikalne medicine, fizijatar. Radno iskostvo 28 godina, klinika za rehabilitaciju Dr Miroslav Zotović u Beogradu.

Pozovite, zakazite jer MI SMO FOCUS FIZIKAL!