Bell's palsy therapy, facial nerve paralysis, treatment, Belgrade, Serbia

Bell's palsy Therapy

Bell's palsy Therapy | Belgrade, Serbia

Bellova paraliza

Obično nastupa naglo zahvatajući, najčešće, jednu polovinu lica. Lice  se parališe i "padne", tako da pacijent ne može da podigne obrvu, ugao usana, ne može da nabora čelo i zatvori oko. Po javljanju prvih simptoma,  nakon blagog peckanja i trnjenja lica, razvija se celokupna klinička slika, uglavnom za 48 sati.

Tačan uzrok  Bellove paralize ili paralize nervusa facijalisa nije poznat. Češće pogađa muškarce, a kod pojedinih nastaje kao posledica virusne infekcije. Ipak, Bellova paraliza kod većine se javlja kao posledica efekta toplo-hladno. Izlaganje zagrejanog tela posle tuširanja hladnoći, mokre kose promaji ili kada se preznojen vozi automobil sa otvorenim prozorom, nazastupljeniji su uzroci ovog zdravstvenog problema.

Simptomi

Pre pojave Bellove paralize, osim osećaja trnjenja i peckanja u zahvaćenom delu lica, može da se javi i jak bol iza uha, oslabljena mogućnost gutanja, kao i gubitak ili promena čula ukusa. Od simptoma mogući su i nemogućnost treptanja, zatvaranja oka, smejanja, lučenja suza i pljivačke, a neretko je blokirana i mimika.

Simptomi

Lečenje Bellove paralize se sprovodi primenom lekova iz grupe kortikosteroida. Njih propisuje specijalista neurologije, ali je neophodna i ciljana fizikalna terapija kojom se postiže potpuni efekat lečenja.

Fizikalna terapija podrazumeva elektrostimulaciju mišića zahvaćene strane lica kao i vežbe pred ogledalom.

Naše iskustvo u lečenju paralize nervusa facijalisa je veliko. Primenom fizikalne terapije, postižemo više nego zadovoljavajuće rezultate, a pacijenti se brzo oporavljaju.

Besplatne Viber konsultacije sa lekarom specijalistom

Za besplatne konsultacije sa lekarom specijalistom molimo vas da nas pozovete ili da pošaljete poruku preko Vibera na sledeći broj: 064 258 89 85