Shoulder pain, shoulder physical therapy, pain treatment, Belgrade, Serbia.

Pain in Shoulder

Shoulder pain | Shoulder physical therapy

Uzroci, simptomi i indikacije

Postoji nekoliko mogućih uzroka za bol u ramenu:

• Upala - infekcija ili povreda dela ramena. U određenom delu ramena se može pojaviti crvenilo, otok i bol. Osećate da je deo ramena "vruć". Ovi simptomi se javljaju kao prirodna reakcija tela na infekciju ili povredu.
  • Trauma (povreda) ili oštećenje mišića i tetiva oko ramena - vaše držanje u gornjem delu tela ili vrate može da prouzrokuje bol u ramenu ili napetost u mišićima između vrata i ramena. Ovaj bol se javlja kao posledica nepravilnog sedenja za računarom ili stajanja;
  • Upala u bursi - jastučić ispunjen tečnošću koji normalno pomaže da se mišići i tetive klize glatko preko kostiju ramena;
  • Oštećenje kostiju i hrskavice ramena - artritis je najčešći uzrok za ovaj tip bola u ramenu.

BOL u ramenu je veoma cesto zbog cega se ljudi javljaju za fizikalnu terapiju .Najcesce osecaju bol u ramenom delu koji se moze javiti i nocu . Najcesce je to bol u predelu tetive bicepsa brachii sa prednje strane ramena ,ili u samom vrhu ramena tetiva supraspinatusa.

Sam uzrok bola moze biti razlicit i zbog toga dijagnostika u cilju otkrivanja uzroka bola je veoma vazna kako bi terpija koja se primenjuje bila i veoma uspesna .Uzroci bola u ramenu mogu nastati kao posledica traume (povreda) mikrotraume ,preopterecenosti,hladnoca .

Najcesce oboljenje ramena je bolno rame  koje predstavlja skup simptoma i pri cemu je ogranicenost pokreta ili potpuno onemogucena .Veoma je vazno krenuti sa terapijom na vreme i cim se jave prve tegobe .

Najcesci uzrok nastanka periartrita vezan je enezopatiju m.supraspinatusa otezan je pokret odrucivanja ruke od tela preko 80 stepeni ,javlja se bol ,pozitivan znak za bolno rame .Takodje na m.supraspinatusu su najcesci kalcifikati uzrok bola u ramenu. Uzrok kalcifikata se vezuje za prenaprezanje tog segmenta i kao posledica toga doslo je do mikropovrede u samom misicu. Kalcifikat je kao mali greben koji pacijent oseca bol prilikom pokreta.